Užklupo sloga? Vargina kosulys? Turime greitą ir efektyvų sprendimą !!!
Užklupo sloga? Vargina kosulys? Turime greitą ir efektyvų sprendimą !!!

Taisyklės

1. Bendrosios nuostatos
1.1. Šios naudojimosi taisyklės (toliau – „Taisyklės“) yra juridiškai privalomas dokumentas, kuris nustato pirkėjo (toliau – „Pirkėjas“) ir pardavėjo UAB „Salanetas“, į.k. 303324811, (toliau – „Pardavėjas“) tarpusavio teises, pareigas bei atsakomybę Pirkėjui perkant prekes internetinėje parduotuvėje www.kudikiuprekes.lt;
1.2. Prieš naudojantis mūsų svetaine, prašome įdėmiai perskaityti Taisykles, kadangi norėdami įsigyti prekę, privalėsite išreikšti sutikimą su www.kudikiuprekes.lt Taisyklėmis;
1.3. Pirkėjas turi galimybę susipažinti su svetainės Privatumo politika, kuri paaiškina kaip informacija apie svetainės lankytoją yra renkama, naudojama ir kokiais būdais apsaugoma, atsižvelgiant į prieigą ir naudojimąsi svetaine bei mūsų teikiamomis paslaugomis;
1.4. Sutikdami su svetainės Taisyklėmis bei prisijungdami prie el. parduotuvės paskyros, Jūs įsipareigojate šių Taisyklių laikytis.

2. Privatumo politika
2.1. Svetainės Privatumo politika Pirkėjui paaiškina kokius asmeninius duomenis renkame, kam juos panaudojame, kaip duomenis saugome ir pan. Jūs galite peržiūrėti svetainės Privatumo politiką paspaudę šią nuorodą: https://www.kudikiuprekes.lt/privatumo-politika/

3. Pirkimo-pardavimo sutarties sudarymas
3.1. Pirkimo-pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo momento, kai Pirkėjas el. parduotuvėje suformuoja prekių krepšelį, nurodo pilną pristatymo adresą, pasirenka apmokėjimo būdą, patvirtina, kad susipažino su svetainės Taisyklėmis bei paspaudžia mygtuką „Patvirtinti“;
3.2. Pirkimo-pardavimo sutartį svetainėje turi teisę sudaryti juridiniai asmenys; veiksnūs fiziniai asmenys; nepilnamečiai nuo keturiolikos iki aštuoniolikos metų, jeigu jie turi tėvų ar globotinių sutikimą arba disponuoja asmeninėmis lėšomis. Taip pat pirkimo-pardavimo sutartį turi teisę sudaryti visų aukščiau nurodytų asmenų įgalioti atstovai;
3.3. Sudaryta pirkimo-pardavimo sutartis galioja iki tol, kol yra įvykdomos visos sutarties sąlygos;
3.4. Tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta pirkimo-pardavimo sutartis yra saugoma el. parduotuvės duomenų bazėje.

4. Dovanų kuponas
4.1. Perkant dovanų kuponą Pirkėjui reikia suvesti svetainėje nurodytus duomenis ir paspausti mygtuką „Pirkti“. Pirkėjas įvykdęs šiuos veiksmus galės pasirinkti banką per kurį atliks pavedimą. Atlikęs mokėjimą, Pirkėjas bus nukreiptas į svetainę, kurioje bus pateikta kontaktinė forma. Pasinaudodamas ja, Pirkėjas galės gautą dovanų kuponą el. paštu nusiųsti dovanos gavėjui. Šį kuponą Pirkėjas taip pat gaus į savo el. paštą;
4.2. Dovanų kupono galiojimo laikas – 6 mėnesiai nuo kupono gavimo į el. paštą dienos.

5. Pirkėjo teisės
5.1. Pirkėjas turi teisę įsigyti prekes, kurios yra pardavinėjamos el. parduotuvėje;
5.2. Pirkėjas turi teisę per 14 dienų skaičiuojant nuo prekės gavimo dienos, atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties bei grąžinti prekę Pardavėjui ir atgauti už prekę sumokėtus pinigus, jei prekė yra nenaudota, nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos. Prekė turi būti grąžinama pilnai sukomplektuota, originalioje prekės ir siuntos pakuotėje. Ši nuostata negalioja dėl higienos priežasčių netinkamoms grąžinti prekėms.
5.3. Jeigu įsigyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų, Pirkėjas turi teisę į netinkamos kokybės prekės pakeitimą tinkamos kokybės preke arba teisę į prekės kainos sumažinimą, arba teisę atgauti už prekės bei jos pristatymą sumokėtus pinigus.
5.4. Pirkėjas prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos gali pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse - http://www.vvtat.lt/index.php?470187665 ) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/. Pastaba: visais atvejais Klientų prašome pirmiausiai kreiptis į kudikiuprekes.lt
5.5. Pirkėjas gali turėti ir kitas teises, kurios yra įtvirtintos svetainės Privatumo politikoje bei Lietuvos Respublikos teisės aktuose.

6. Pirkėjo pareigos
6.1. Pirkėjas įsipareigoja registracijos formoje pateikti teisingus duomenis, o jiems pasikeitus, duomenis atnaujinti;
6.2. Pirkėjui atlikus Taisyklių 3.1. p. nurodytus veiksmus, pasirinkta prekė rezervuojama bei Pardavėjas imasi vykdyti pirkimo-pardavimo sutartį. Pirkėjui pasirinkus apmokėjimo būdą el. bankininkyste, mokėjimas turi būti įvykdytas per 3 darbo dienas, šio veiksmo neatlikus, laikoma, kad Pirkėjas atsisakė pirkimo-pardavimo sutarties. Pirkėjui pasirinkus už prekę atsiskaityti jos pristatymo metu ir neatlikus minėto veiksmo, laikoma, jog Pirkėjas atsisakė pirkimo-pardavimo sutarties;
6.3. Pirkėjas prekes grąžina per kurjerių tarnybą, jeigu šalys nesusitaria kitaip, kartu apmokėdamas ir prekių grąžinimo išlaidas;
6.4. Pirkėjas privalo laikytis šiose Taisyklėse bei Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytų reikalavimų.

7. Pardavėjo teisės
7.1. Pardavėjas turi teisę panaikinti Pirkėjo paskyrą (kraštutinė priemonė) arba apriboti naudojimąsi ja, jeigu Pirkėjas bet kokiu būdu bando pakenkti el. parduotuvės veikimui, stabilumui, saugumui ar pažeidžia kitus turimus įsipareigojimus. Panaikinimas ar apribojimas gali būti sankcionuojamas be išankstinio įspėjimo;
7.2. Laikinai sustabdyti arba nutraukti el. parduotuvės veiklą prieš tai neįspėjęs Pirkėją dėl atsiradusių svarbių aplinkybių (pvz. techninių nesklandumų ar atnaujinimo darbų);
7.3. Anuliuoti Pirkėjo užsakymą, kai jis nesumoka pinigų per 3 darbo dienas nuo užsakymo patvirtinimo ir laikyti, kad Pirkėjas tokiu būdu atsisakė sutarties;
7.4. Nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį prieš tai informuojant Pirkėją, jeigu nėra galimybės pristatyti el. parduotuvėje įsigytos prekės. Šiuo atveju gali būti pasiūloma analogiška prekė, o Pirkėjui nesutikus su pasiūlymu, jam per 3 darbo dienas nuo išreikšto nesutikimo gavimo, grąžinami už prekę sumokėti pinigai;
7.5. Negrąžinti Pirkėjui sumokėtų pinigų kol prekės nėra grąžintos arba kol Pirkėjas nepateikia įrodymo apie prekių išsiuntimą pardavėjui.

8. Pardavėjo pareigos
8.1. Pardavėjas turi pareigą sudaryti galimybę naudotis el. parduotuve ir joje apsipirkti;
8.2. Pristatyti prekes Pirkėjo pasirinktu būdu ir jo nurodytu adresu, remiantis sąlygomis ir terminais nurodytais šiose Taisyklėse ir svetainėje;
8.3. Per 14 dienų nuo grąžinamos prekės gavimo dienos, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui už prekę sumokėtus pinigus. Pirkėjas, savo ruožtu, privalo grąžinti Pardavėjui prekę, kuri yra nenaudota, nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos. Prekė turi būti grąžinama pilnai sukomplektuota, originalioje prekės ir siuntos pakuotėje. 
8.4. Jeigu įsigyta prekė neatitiko kokybės reikalavimų, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba atitinkamai sumažinti prekės kainą, arba grąžinti už prekes bei jų pristatymą sumokėtus pinigus.
8.5. Tvarkyti Pirkėjo nurodytus asmens duomenis Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų nustatyta tvarka.

9. Prekių pristatymas
9.1. Pristatymo kaina priklauso nuo užsakymo sumos ir pasirinkto prekių pristatymo būdo.
9.2. Galimi užsakymo pristatymo būdai ir kaina:
9.2.1. pristatymas į paštomatą nuo € 1.99 (pasirinkus apmokėjimą pristatymo metu + € 1.45);
9.2.2. pristatymas paštu € 3.59 (pasirinkus apmokėjimą pristatymo metu + € 2.90);
9.2.3. kurjeriu į namus € 2.99 (pasirinkus apmokėjimą pristatymo metu + € 1.45);
9.2.4. atsiėmimas būstinėje € 0.00.
9.2.5 pristatymas į Kuršių Neriją + 30€.
9.3. Jūsų užsakymas išsiunčiamas per 24 darbo valandas po apmokėjimo, jeigu mokate grynaisiais – nuo užsakymo atlikimo datos. Terminai šalių susitarimu gali būti derinami;
9.4. Pirkėjas, pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja:
9.4.1. pateikti tikslų prekių pristatymo adresą;
9.4.2. prekes atsiimti pats;
9.4.3. gavęs prekes patikrinti siuntos būklę bei pasirašyti siuntos perdavimo ir priėmimo dokumentą (pasirašius laikoma, kad siunta perduota tinkamos būklės);
9.4.4. pažymėti siuntos perdavimo-priėmimo dokumente, jeigu siuntos pakuotė yra pažeista ar netinkamos komplektacijos (to neatlikus, pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės, išskyrus atvejus, kai prekių pažeidimo pagrindas yra gamyklinis brokas ar prekių komplektacijos neatitikimas, jeigu jo negalima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu);
9.4.5. nedelsiant informuoti pardavėją apie prekių neatitikimą, gamyklinį broką ar kitus prekių defektus pastebėtus po siuntos priėmimo.

10. Prekių grąžinimas
10.1. Įsigytų prekių el. parduotuvėje grąžinimas vyksta remiantis LR civiliniu kodeksu ir LR vyriausybės nutarimu „Dėl Mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“;
10.2. Prekes, kurios pirkėjui nepatinka dėl savo formos, dydžio, spalvos, modelio ar komplektacijos gali būti Pardavėjo pakeičiamos arba priimamos atgal per 14 dienų nuo prekių pristatymo dienos. Higienos prekės negrąžinamos;
10.3. Atgal nepriimamos prekės: prekės, kurių negalima grąžinti dėl sveikatos apsaugos ir higienos priežasčių
10.4. Prekės grąžinimo išlaidos tenka Pirkėjui;
10.5. Grąžinamos prekės turi atitikti šiuos reikalavimus:
10.5.1. prekė turi būti nenaudota, nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos (esminiais prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimais nelaikomas pakeitimas, kuris buvo būtinas norint apžiūrėti prekę);
10.5.2. prekė turi būti grąžinama pilnai sukomplektuota, originalioje prekės ir siuntos pakuotėje.
10.6. Jei prekė neatitinka bent vieno iš Taisyklių 10.5. p. nurodytų reikalavimų, Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti grąžinamas prekes;
10.7. Jeigu įsigyta prekė neatitiko kokybės reikalavimų, pardavėjas įsipareigoja pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba atitinkamai sumažinti prekės kainą, arba grąžinti už prekes bei jų pristatymą sumokėtus pinigus.
10.8. Grąžinamos prekės pristatomos Pardavėjo nurodytu adresu;
10.9. Pinigai už grąžinamas prekes Pirkėjui pervedami į pirkimo metu nurodytą sąskaitą per 14 dienų, skaičiuojant nuo grąžinamos prekės gavimo dienos.

11. Prekių garantija. 
11.1. Kokybės garantija suteikiama visoms mūsų prekėms. Ši garantija dar vadinama teisine arba gamykline garantija (2 m.). Jos galiojimo terminas gali skirtis: kaip ir kitos sąlygos, laikotarpis yra nurodytas gaminio aprašyme.
11.2. Pardavėjas neatsako už tai, jeigu Parduotuvėje esančios Prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realių šių Prekių savybių dėl Kliento naudojamų ryšio priemonių perteikiamo vaizdo ypatybių.
11.3. Pardavėjas nėra atsakingas už Prekių kokybės pablogėjimą, jei Klientas ar asmenys, kuriems Klientas perdavė Prekes, jas naudojo ne tiems tikslams, kuriems tokios Prekės yra paprastai naudojamos, nesilaikė instrukcijose nurodytų reikalavimų, pažeidė Prekių transportavimo, laikymo, naudojimo ir / ar sandėliavimo taisykles, taip pat, jeigu matomi Prekių įpakavimo ar kiti išoriniai defektai, raštu neaptarti Prekių perdavimo metu ar Prekių kokybės pablogėjimas yra sukeltas Kliento ar kitų asmenų, kuriems Klientas pardavė Prekes, veiksmų.
11.4. Dėl prekių remonto garantiniu laikotarpiu kreipkitės į www.kudikiuprekes.lt. El. paštu info@kudikiuprekes.lt. Būtina pateikti užsakymo numerį, sąskaitos-faktūros kopiją bei mokėjimo išrašą.
11.5. Visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinį centrą ir iš jo, apmoka Pardavėjas.
11.6. Garantija nėra taikoma:
• prekėms, kurios turi mechaninių pažeidimų, ardymo žymių;
• prekėms, kurios buvo naudojamos ne pagal paskirtį;
• prekėms, kurių gedimai atsirado dėl pirkėjo kaltės;
• prekėms su pažeistais serijiniais lipdukais;
• prekėms, kurios buvo remontuojamos servise, prieš tai nesikreipus į kudikiuprekes.lt
• kai gedimas atsiranda dėl aplinkos veiksnių (audros, lietaus ir pan.), Force majeure (gaisro, potvynio) ar atsitiktinių išorės veiksnių poveikio (įtampos šuolio ir pan.);
• jeigu gedimas atsiranda dėl į įrenginio vidų patekusių skysčių, daiktų ir pan.;
• jei pirkėjas nepateikia pirkimo dokumento (sąskaitos faktūros, mokėjimo išrašo);
• gedimams atsiradusiems dėl neoriginalių priedų naudojimo;
• susidėvinčioms detalėms (tarpinės, laidai, jungtys, laikikliai ir t.t.);

 

12. Atsakomybė

12.1. Pirkėjas yra atsakingas už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Pirkėjas prisiima atsakomybę už padarinius, kilusius dėl registracijos formoje pateiktų duomenų klaidingumo ar netikslumo;

12.2. Pirkėjas atsako už savo registracijos duomenų saugumą. Jeigu trečiosios šalys naudojasi Pirkėjo registracijos duomenimis, už trečiosios šalies atliktus veiksmus atsako Pirkėjas;


12.3. Pardavėjas neatsako už produkto nuotraukos neatitikimus. Visos prekės užsakinėjamos tik pagal pavadinimą ir papildomai nurodytas ypatybes;

12.4. Už pirkimo-pardavimo sutarties, sudarytos naudojantis el. parduotuve, pažeidimą ir atsiradusią žalą šalys atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

13. Informacijos siuntimas

13.1. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje pateiktu el. pašto adresu;
13.2. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjui el. paštu
info@kudikiuprekes.lt

14. Baigiamosios nuostatos

14.1. Pardavėjas pasilieka teisę keisti, atnaujinti šias Taisykles, nurodydamas paskutinę taisyklių atnaujinimo datą. Paskutinį kartą svetainės Taisyklės buvo atnaujintos 2018 06 12;
14.2. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, yra sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti, ginčai yra sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.

 

Susisiekite su mumis:

info@kudikiuprekes.lt